Noves dates Curs Agroecologia Pràctica de Primavera


(castellano debajo)

Ho expliquem a Instagram

Malgrat les nostres invocacions… el confinament no es va acabar l’11 d’abril. No obstant, les últimes declaracions del Govern permeten establir una data entre el 11 o el 25 de maig com a inici de fase 1, en la que es podran començar a fer activitats en grups reduïts, especialment a l’aire lliure, sempre que es respectin unes normes bàsiques de higiene i distancia interpersonal. Apostem doncs per començar el curs el 20 de maig. A sota pots veure les noves dates.

Pels qui encara no el coneixeu, el Curs de Primavera és un curs d’agroecologia pràctica per menjar i cuidar-se amb plantes mediterrànies. En aquest enllaç tens tota la informació sobre continguts, talleristes, apunts i localitzacions. Tot el que recull el document és vigent excepte les dates, que passen a ser les que exposem a sota. Sabent que el confinament farà més precària la situació econòmica de molta gent, hem decidit també baixar el preu del curs. El curs sencer l’hem rebaixat a 180 euros, però per estudiants, persones aturades o que s’hagin quedat sense activitat, 150. El preu de les sessions puntuals es manté com estava, tant per no precaritzar als talleristes com per animar-vos a que us apunteu al curs sencer, ja que tot el temari està interconnectat. Si finalment el curs no es fes, reemborsarem el preu i/o proposarem dates per la tardor.
Estimular la fertilitat de la terra – Dimecres 20 maig

Economia circular casolana del compostatge – Dissabte 23 maig

Disseny de l’hort ecològic en terra i en balcó – Dimecres 27 maig

De la terra al plat, de l’aigua a la verdura – Dimecres 3 juny

Multiplicar la vida – Dimecres 10 juny

De l’esqueix a la poda – Dissabte 13 juny

¡Socors! ¿Que li passa a l’hort? – Dimecres 17 juny

Cultivar salut: plantes remeieres i aromàtiques – Dissabte 27 juny

Aprenent a fer extractes vegetals i biofertilitzants – Dimecres 1 juliol

Superant el desert agroindustrial – (data per concretar)
Les sessions es mantenen dimecres per la tarda (17:30) i dissabtes al matí (10h). Pots veure els horaris exactes a l’enllaç.
El confinament del Covid-19 ens està convidant a revaloritzar la vida, a ser més autònoms i locals en la cura de la nostra salut i del nostre abastiment alimentari. Entrenar aquest múscul agroecològic i adquirir eines per cuidar-nos és l’objectiu de Mans a la Terra. Salut i resiliència!
——————————
(castellano)

A pesar de nuestros conjuros… el confinamiento no terminó el 11 de abril. Sin embargo, todo parece indicar que en alguna fecha entre el 11 y el 25 de mayo se iniciará la fase 1 del desconfinamiento, en la que se podrán hacer, respetando una serie de medidas, actividades con grupos pequeños, especialmente al aire libre. Apostamos pues por empezar el 20 de mayo, con las nuevas fechas que describimos a continuación.

Para los que aún no lo conoceis, el Curso de Primavera es un curso de agroecología urbana para comer y cuidarse con plantas mediterráneas. En este enlace tienes toda la información sobre contenidos, talleristas y localizaciones. Todo lo que recoge el documento es vigente excepto las fechas, que pasan a ser las que exponemos debajo.

Sabiendo que el confinamiento hará más precaria la situación económica de mucha gente, hemos decidido también bajar el precio del curso. El curso entero lo hemos rebajado a 180 euros, pero para estudiantes, parados o que se hayan quedado sin actividad, 150. El precio de las sesiones puntuales se mantiene como estaba, tanto por no precarizar los talleristas como para animaros a que se apunte el curso entero, ya que todo el temario está interconectado. Si finalmente el curso no se pudiera hacer, reembolsaremos el precio y/o propondremos fechas para el otoño.

 

Estimular la fertilidad de la tierra – Miércoles 20 de mayo
Economia circular casera del compostaje – Sábado 23 de mayo
Disseño del huerto ecológico en tierra y en balcón – Miércoles 27 mayo
De la tierra al plato, del agua a la verdura – Miércoles 3 junio
Multiplicar la vida – Miércoles 10 junio
Del esqueje a la poda – Sábado 13 junio
¡Socoro! ¿Que le pasa en el huerto? – Miércoles 17 junio
Cultivar salut: plantas medicinales y aromáticas – Sábado 27 de junio
Aprendiendo a hacer extractos vegetales y biofertilizantes – Miércoles 1 julio
Superar el desierto agroindustrial (fecha por definir)
Las sesiones serán los sábados por la mañana (10h) y miércoles por la tarde (17h). Para saber horarios exactos consulta el enlace.
El confinamiento del Covidien-19 nos está invitando a revalorizar la vida, a ser más autónomos y locales en el cuidado de nuestra salud, en nuestro abastecimiento alimentario. Entrenar este músculo agroecológico y adquirir herramientas para cuidarnos es el objetivo de Manos a la Tierra. Salud y resiliencia!
En el huerto, un mundo que prosperaba sin grandes esfuerzos ni matanzas sistemáticas, los humanos tuvimos los primero indicios del paraíso Lewis Munford